Monday, February 17, 2014

Diana Santiago's Zumba List

1. La Novela - Fulanito
 2. Te Gusta - Juan Magan
 3. Ching-A-Ling - Missy Elliott
 4. Esta Cache - Oro Solido
 5. Belly Danza - Don Omar & Beenie Man
 6. Prrrum - Reggaeton Latino Band
 7. Ven Morena - Oscar D'Leon
 8. Drop it on Me - Ricky Martin
 9. Booty Wurk - T-Pain
 10. VIP - Fito Blanko
 11. Dejalo Ahi - Fulanito
 12. Ana Pa Mi Tambor - La Excelencia
 13. In Del - Arash ft. Lumidee & Eve
 14. Amplifier - Imran Khan**

 1. Bailando por Ahi - Juan Magan ft. Crossfire
 2. Lose Control - Missy Elliott
 3. Quiere Mas - Angel y Khriz
 4. Salsa con Coco - Pochi y su Cocoband
 5. Culo - Pitbull
6. Caipirinha - Zumba Fitness
7. 40 Pra - Imran Khan
 8. Drop it on Me - Ricky Martin
 9. Yeah I Know - Ciara**
10. I Love Salsa - N'Klabe
 11. Yo te lo Dije - J Balvin

 1. La Novela - Fulanito
2. The Anthem - Pitbull
3. Drop it on me - Ricky Martin
4. Ven Morena - Oscar D'Leon
5. Tranquila - J Balvin**
6. Ni Nachleh - Imran Khan**
7. Déjalo Ahi -Fulanito
8. Yeah I Know - Ciara
9. Sabado en la Noche - Fulanito
 10. Right There - Ariana Grande